10 Haber
•
Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını açıkladı. Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olunduğunu ifade etti. Hürmüz Boğazı’ndan 11 Türk gemi güvenli şekilde geçti Son olarak 21 […]