Ekonomim
•
Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'ndan geçerek körfezden ayrıldığını duyurdu.