Dijital Gaste
•
İZBAN’da dokunmatik kapı sistemi 1 Temmuz’da geri dönüyor
İZBAN trenlerinde pandemi döneminde kaldırılan dokunmatik kapı sistemi 1 Temmuz’dan itibaren yeniden başlayacak. O tarihten itibaren kapılar otomatik açılmayacak. Yolcular, yeşil ışık yandığında kapı butonuna dokunacak. Uygulamayla vagonların serin tutulması ve enerji tasarrufu hedefleniyor