Yapay Zeka Destekli Otomatik Haber Kümeleme
Haber Türk

Gelinim Mutfakta kim yarım altın kazandı?

Gelinim Mutfakta kim yarım altın kazandı?
Paylaş:

3 Haziran tarihli Gelinim Mutfakta bölümünde yarışmacılar, kıymalı kabaklama tarifiyle kayınvalidelerin karşısına çıktı. Haftanın ortasında yapılan puanlamalar, Cuma günü verilecek altın bilezikler öncesinde büyük önem taşıyor. Gelinler arasındaki rekabetin giderek arttığı bölümde, kayınvalidelerden en yüksek puanı alan yarışmacı yarım altının sahibi oldu. İşte 3 haziran Çarşamba günün kazananı ve puan durumu haberimizde...

Son Gündem Haberleri