Yapay Zeka Destekli Otomatik Haber Kümeleme
Son Dakika (sondakika.cc)

Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kaldı

Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kaldı
Paylaş:

Bursa'nın Mudanya ilçesinde, eşiyle boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddia edilen 70 yaşındaki adam, 5'inci kattaki dairesinden biriktirdiği çöpler nedeniyle çıkamayınca cep telefonuyla ihbarda bulundu. Eve giren apartman yöneticisinin yardımıyla binadan çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edilen yaşlı adam, yardım için gelenlere, "İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?" dedi.

Bursa’da, eşinden boşanan ve çocuklarıyla iletişimi koptuğu için psikolojisinin bozulduğu öne sürülen Mehmet Sedat G.’nin Mudanya ilçesi Orhangazi Caddesi üzerinde yaşadığı 2 oda 1 salondan oluşan dairesinden son dönemde kötü kokular gelmeye başladı. Daha önce ara sıra hastaneye gitmek için evinden çıkan Mehmet Sedat G.’yi, son günlerde gören olmadı.

ÇÖP DOLU EVİNDEN ÇIKAMAYINCA YARDIM İSTEDİ

Mehmet Sedat G., dün öğle saatlerinde sağlık sorunları, yetersiz beslenme ve yüksekliği 1 metreyi bulan çöp yığını nedeniyle evinden çıkamayınca cep telefonuyla 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. Bu sırada eve giren apartman yöneticisi Ömer Faruk Orhan ile Erdoğan Paçin, Mehmet Sedat G.’ye yardım etti. 

İLK İSTEĞİ SU VE MEYVE SUYU OLDU

Çöp yığınının içindeki yatağında, pantolonu olmadan yatan Mehmet Sedat G., kendisine yardım için gelenleri görünce, "İçim yanıyor ve çok açım. Bana su ve meyve suyu verir misiniz?" dedi. Mehmet Sedat G.’ye pantolonu giydirildi ve çevrede bulunan bir kablo ile kemer yapıldı. 

HASTANEYE KALDIRILDI

Ardından, 2 oda 1 salonu tamamen çöple dolu evden çıkarıldı. Apartmanın dışında sağlık ve polis ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., ilk müdahalenin ardından Mudanya Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Mehmet Sedat G.’nin tedavisinin devam ettiği, ‘çöp ev’de ise temizlik çalışmalarının başlatılacağı öğrenildi.

Kaynak: DHA

Dakika.

Son Gündem Haberleri