Karar
•
Kafe ve restoranlarda yeni dönem 1 Temmuz'da başlıyor
Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda tüketiminde şeffaflığı artırmak amacıyla tüketiciyi bilgilendirme yönetmeliğinde değişikliğe gitti. Yeni düzenlemeyle kafe ve restoranlarda sunulan yiyecek ve içeceklerin besin değerleri, kalori miktarları ve içerik bilgileri menülerde açık ve anlaşılır şekilde yer alacak.