Yapay Zeka Destekli Otomatik Haber Kümeleme
Karar

Bursa'da taşıma su krizi: 45 kişi hastanelik oldu

Bursa'da taşıma su krizi: 45 kişi hastanelik oldu
Paylaş:

Bursa’nın Orhaneli ilçesinde içme suyu şebeke hattındaki pompa arızası sonrası kullanılan taşıma suyu, zehirlenme şüphesini beraberinde getirdi. Firuz Mahallesi’nde aralarında çocukların da bulunduğu yaklaşık 45 kişi mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle hastaneye kaldırılırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Son Gündem Haberleri