Akşam
•
Beştepe'de Muharrem İftarı! Başkan Erdoğan: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde
Başkan Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuşan, "Kerbela'nın hüznünü kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz. Gönüller Sultanının benim dünyadaki çiçeğim diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yarenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır yaşıyoruz." dedi.