10 Haber
•
Fatih Altaylı yazdı: Halk Plajı kişi başı 400 lira olur mu?
Bakanlığın halk plajı 400 TL olur mu! Aşağıdaki satırları okuyacak olanların bazıları “Memleketin bu durumunda senin derdin bu mudur?” diyeceklerdir muhtemelen. Biliyorsunuzdur, yaz aylarında Bodrum’a gittiğim zaman denize girmek için Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın işlettiği plajları tercih ettiğimi daha önce yazmıştım. Bu tercihi yapmamın birkaç nedeni vardı. Birincisi, Bodrum sahillerindeki “lüks beach”lerden çok daha ucuzdu. […]