Akşam
•
Hala içimiz acıyor
Başkan Hacıosmanoğlu, “Tek üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmak. Dünyanın her yerinden geldiler. İçimiz acıyor. Özür diliyoruz” dedi.