Karar
•
Başkan Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin yaralarının sarılması için çalışmaların sürdüğünü belirten Başkan Dutlulu, afetzedelere ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını ifade ederek, her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.