Adliyeye kalem silahla girmeye çalıştı! Çantasından neşter ve biber gazı çıktı
İstanbul'da Bakırköy Adliyesi'ne girmek isteyen 66 yaşındaki bir kişinin çantasında kalem görünümlü silah, neşter ve biber gazı bulundu. Güvenlik görevlilerinin dikkatiyle olası bir saldırı önlendi.
İstanbul'da 66 yaşındaki zanlı, yanındaki cephanelikle adliyeye girmeye çalıştı.Kalem şeklindeki silah için "Hediye geldi." diyen zanlı, biber gazını ise "Korunmak için taşıyorum." dedi. Tutuklanan şüphelinin üzerinden bir de neşter çıktı.
Olay 22 Haziran Pazartesi Bakırköy Adliyesi Ek Hizmet Binası girişinde meydana geldi. Bir arkadaşıyla adliyeye gelen şüpheli, elindeki çantayı X-ray cihazına koydu. Çanta, cihazdan geçerken alarm verdi. Şüpheli panikledi. Polislerin yaptığı aramada çantadan 1 kalem görünümlü silah, 1 neşter, 4 neşter başlığı ve bir de biber gazı çıktı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı tutuklandı. Şüphelinin adliyeye suikast için mi geldiği ise araştırılıyor.
"KALEM ŞEKLİNDE OLDUĞUNDAN YILLARCA ÇANTAMDA KALMIŞ"
Tutuklanan şüpheli savcılık ifadesinde "Çantamda bulunan biber gazı güvenlik amaçlı bulunuyordu. Ben emekliyim ancak oturduğum sitede elimden gelen çevre işlerini yaparım. Site havuzu camına film siparişi vermiştik bu filmleri yapıştırdıktan sonra kenarlarını kesmek için yanında neşter göndermişlerdi bu neşter de oradan kalmış." iddiasını dile getirdi.
Zanlı, el çantasında bulunan kalem şeklindeki silah için ise "1996-1997 yıllarında İstanbul'da bir spor kulübünde çalıştığım sırada orada çalışan bir arkadaş vermişti. Bana bunu verirken ne olduğunu sordum o da bana 'Abi bu kurusıkı tabanca kalemi.' dedi. Kalem şeklinde olduğundan çantamın altında öyle yıllarca kalmış. Bu kalem şeklindeki kurusıkı silahı ben hiç kullanmadım, fişeği de yoktur, nasıl çalıştığını dahi bilmem." sözleriyle kendini savundu.
Kaynak: İHA
Dakika.