Salihli’de hem güvenlik görevlisine hem de köpeğe tekmeli saldırıya tutuklama
Salihli Belediyesi’nin maskotu olan "Gece" isimli köpeğe tekme atıp, ardından güvenlik personeline saldıran şahıs, çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından "basit yaralama" suçundan tutuklandı. Belediye, "Can dostlarımızın da personellerimizin de hakkını savunacağız" dedi.
Manisa’nın Salihli ilçesinde, belediye binası önünde "Gece" isimli köpeğe ve kendisini engellemeye çalışan güvenlik görevlilerine saldıran şüpheli K.T., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Salihli Belediyesi hizmet binası önünde 21 Haziran sabahı yaşanan çirkin saldırının faili adalet önünde hesap verdi. Belediye tarafından sahiplenilen "Gece" adlı köpeği ve görevli güvenlik personelini darbeden K.T. (49), emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği adliyede tutuklandı.
ARBEDE KAMERALARA YANSIDI
Olay, sabah saatlerinde belediye binasının girişinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, bina önüne gelen K.T., önce belediyenin koruması altındaki "Gece" isimli köpeğe, ardından da duruma müdahale etmek isteyen güvenlik görevlilerine acımasızca tekme attı. Güvenlik görevlilerinin anında müdahalesiyle etkisiz hale getirilen saldırgan, ihbar üzerine olay yerine gelen polis ekiplerine teslim edildi.
BELEDİYE AVUKATLARI DEVREYE GİRDİ
Olayın ardından Salihli Belediyesi avukatları hızla harekete geçerek şüpheli hakkında şikayetçi oldu. Emniyetteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edilen K.T., çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine konuldu. Yaralanan güvenlik görevlilerinin ve "Gece"nin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaynak: İHA
Dakika.