Ekonomim
•
Bülent Arınç: Kılıçdaroğlu’nun bana bir özür borcu var
TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'nun iddialarına tepki göstererek "Kemal Bey'in sözlerine de çok şaşırdım. Kendisiyle görüşürsem de söyleyeceğim. Hakkımda suizan ettiği için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum" dedi.