BirGün
•
Süper Lig’de harcama limitleri belli oldu
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de mücadele edecek 18 kulübün takım harcama limitlerini açıkladı. Euro bazında en yüksek limite yaklaşık 169,3 milyon euroyla Galatasaray sahip olurken sarı-kırmızılıları Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor izledi.