Süper Lig’de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı. İşte detaylar…
2026/2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitleri belli oldu.
EN YÜKSEK LİMİT GALATASARAY'IN
Açıklanan rakamlara göre en yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile Galatasaray sahip oldu. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi. Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı. Dört büyükler arasında dikkat çeken farkta Galatasaray, Fenerbahçe'nin yaklaşık 2,7 milyar TL; Beşiktaş'ın ise yaklaşık 4,9 milyar TL önünde yer aldı.
İşte Süper Lig ekiplerinin harcama limitleri:
Kaynak: Haberler.com
Dakika.