Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
Aydın'ın Buharkent ilçesinde evde bulunan tineri yanlışlıkla içen 3 yaşındaki A.D. fenalaşınca hastaneye kaldırıldı. İlk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edilen küçük çocuk yoğun bakımda tedavi altına alınırken, sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Aydın'ın Buharkent ilçesinde yaşanan olayda, 3 yaşındaki A.D. evde bulunan tiner dolu şişeden yanlışlıkla içti.
Bir süre sonra fenalaşan çocuğun durumunu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü.
YOĞUN BAKIMA ALINDI
Burada yapılan ilk müdahalenin ardından küçük çocuk, Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Durumunun ağır olduğu öğrenilen A.D., yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Doktorların yoğun bakımda tedavisini sürdürdüğü çocuğun sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi. Olayla ilgili inceleme ve soruşturma başlatıldı.
Kaynak: DHA
Dakika.