Ekonomim
•
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Sahada güçlü olmayanın masada kendine yer bulamadığı hatta kendini menüde bulabildiği son derece kaotik bir dönemin tam ortasındayız" dedi. "Bugün kadar farklı coğrafyalara 140'ı aşkın deniz platformu inşa ettik" diyen Erdoğan, "Askeri gemi inşa sanayimiz 103 yıllık Cumhuriyet tarihimizin en yoğun ve en verimli günlerini yaşıyor. Aynı anda en fazla savaş gemisi yapan ülkelerden biriyiz" ifadelerini kullandı. Erdoğan, "Romanya ile imzaladığımız satış imzasıyla Türkiye tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir" diye konuştu.