En Son Haber
•
Nikol Paşinyan: Türkiye ile ilişkilerin normalleşmesini bekliyorum
Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, genel seçimlerde oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, “Ne mutlu ki Azerbaycan ile barış içindeyiz. Gürcistan ile kardeşçe ilişkilerimiz olduğunu biliyorsunuz. Elbette Türkiye ile ilişkilerin normalleşmesini ve diplomatik ilişkilerin kurulmasını bekliyorum” dedi.